Novice in obvestila za medije
Dobrodošli v našem medijskem središču, kjer so vam poleg sporočil za medije na voljo tudi ostale korporativne vsebine iz sveta gospodarskih vozil in prevozništva. Transparentna in odprta komunikacija je za nas zelo pomembna zato medijem in drugim zainteresiranim javnostim redno posredujemo najnovejše informacije o našem podjetju, gospodarskih vozilih, ki jih zastopamo, storitvah in družbeno odgovornih projektih.
Ste medijski predstavnik, bloger ali spletni vplivnež?
Številne informacije povezane z gospodarskimi vozili Mercedes-Benz ter pripadajočimi transportnimi rešitvami boste našli na naših spletnih straneh. Z veseljem pa smo vam na voljo tudi za odgovore na dodatna vprašanja, organizacijo testnih voženj in intervjujev ter izvedbo morebitnih skupnih projektov.
Stranke in ljubitelji težkih tovornih vozil in avtobusov Mercedes-Benz.
Imate vprašanje o naših gospodarskih vozilih ali storitvah? Želite z nami deliti vaše izkušnje in/ali predloge? Tukaj smo, da vam pomagamo in se veselimo vašega sporočila!
Kontaktna oseba za medije
Tanja Činč
T: 031 385 815
tanja.cinc@autocommerce.si
Simon Loos je naročil 75 tovornjakov Mercedes-Benz eActros 600.
Ponudnik logističnih storitev Simon Loos znova stavi na električne tovornjake družbe Mercedes-Benz Trucks in je zato naročil 75 vozil eActros 600. Nizozemsko podjetje s tem razširja svoj električni vozni park, ki ga sestavljajo pretežno tovornjaki znamke Mercedes-Benz, na skupno 135 vozil. Pogodba, sklenjena na sejmu IAA Transportation v Hannovru, je eno največjih naročil za električne tovornjake družbe Mercedes-Benz Trucks doslej.
To poletje je Simon Loos kot prvo podjetje zunaj Nemčije začelo s praktičnim testiranjem tovornjaka eActros 600, za katerega so testni inženirji družbe Mercedes-Benz Trucks posebej usposobili tri poklicne voznike. V nekaj mesecih je predserijski prototip tovornjaka eActros 600 prevozil 25.000 kilometrov med dobavitelji ter regionalnimi in nacionalnimi distribucijskimi centri Albert Heijn, največjo verigo supermarketov na Nizozemskem, in dokazal svojo praktično uporabnost, kar zadeva udobje med vožnjo, varnost, porabo goriva in razdaljo.
Tjeerd Tromp, vodja prodaje pri Daimler Truck Nederland, je ponosen na sodelovanje med podjetjema Simon Loos in Daimler Truck Nederland: »Med podjetjema že desetletja obstaja pristno partnerstvo.
Mercedes-Benz eActros 600 je mednarodno tovorno vozilo leta 2025 – »International Truck of the Year 2025«.
- Najpomembnejšo nagrado v panogi je že desetič prejela družba Mercedes-Benz Trucks: Mercedes-Benz eActros 600 na akumulatorski električni pogon je po izboru strokovnih novinarjev s področja gospodarskih vozil iz 24 evropskih držav postal »mednarodno tovorno vozilo leta 2025«.
- Novi električni paradni model družbe Mercedes-Benz Trucks je osvojil točke s svojo napredno aerodinamiko, pogonskimi zmogljivostmi in zanesljivim dosegom 500 kilometrov brez vmesnega polnjenja.
- »Mercedes-Benz Trucks je model eActros 600 že od samega začetka zasnoval kot električni tovornjak. Rezultat je najsodobnejše vozilo na akumulatorski električni pogon, ki lahko opravi številne naloge na dolge razdalje,« je odločitev povzel Gianenrico Griffini, predsednik žirije ITOY.
- Karin Rådström, direktorica podjetja Mercedes-Benz Trucks: »Ponosni smo in veseli, da je žirija izbrala naš model eActros 600 za mednarodno tovorno vozilo leta 2025. Skoraj vsi člani žirije so eActros 600 že preizkusili za volanom na cestah po vsej Evropi in so se tako lahko sami prepričali o njegovih zmogljivostih. Za našo ekipo je to zelo poseben dan, saj se lahko za vodilni položaj našega tovornjaka zahvalimo neutrudnemu prizadevanju naših sodelavcev.«
Družba Daimler Truck na sejmu IAA Transportation 2024 osredotočena na CO2-nevtralni daljinski promet – novembra začenja serijsko proizvodnjo modela Mercedes- Benz eActros 600.
- Najatraktivnejša novost družbe Daimler Truck je Mercedes-Benz eActros 600 z akumulatorskim električnim pogonom – težko tovorno vozilo za daljinski promet se je na poti po Evropi izkazalo z visoko energetsko učinkovitostjo
- Konec novembra se v Wörthu začne serijska proizvodnja novega električnega paradnega modela
- Daimler Truck uvaja novo znamko TruckCharge za e-infrastrukturo in polnjenje tovornih vozil
- Druge novosti družbe Daimler Truck na sejmu IAA: FUSO eCanter naslednje generacije kot popolnoma električno vozilo za zbiranje odpadkov, tovornjak Mercedes-Benz GenH2 z gorivno celico na vodik, novi Mercedes-Benz Actros L z izboljšano aerodinamiko, ki bo na sejmu prikazan premierno, novi mestni avtobus Mercedes-Benz eCitaro K z akumulatorskim električnim pogonom in krajšo medosno razdaljo, ki bo doživel svetovno premiero, ter novi turistični avtobus Mercedes-Benz Tourismo Safety Coach, ki bo prvič predstavljen javnosti
- Naslednja tehnološka revolucija v obliki »s programsko opremo krmiljenega vozila«: Daimler Truck predstavlja vizijo za visoko inteligentna vozila – možen kvantni preskok zlasti na področjih varnosti, udobja in učinkovitosti
Odprtje kompetenčnega centra za baterije osebnih in gospodarskih vozil različnih znamk in prenovljenega servisa gospodarskih vozil Mercedes-Benz.
Emil Frey Slovenija | 12. april 2024
Skupina Emil Frey je že v začetku leta 2024 napovedala investicijo v višini 15 milijonov evrov za nov prodajno-servisni center za gospodarska vozila Mercedes-Benz. Z dodatnimi vložki v kompetenčni center za baterije in s prenovo servisa za gospodarska vozila tako nadaljuje s svojo zavezanostjo k ambicioznim ciljem, ki bodo pomembno prispevali k oblikovanju prihodnosti mobilnosti.
»Z izjemnim ponosom naznanjamo odprtje kompetenčnega centra za baterije osebnih in gospodarskih vozil ter prenovljenega servisa gospodarskih vozil Mercedes-Benz. Ta korak pomeni začetek nove dobe v sektorju mobilnosti, ki združuje tradicijo z inovativnostjo. V skupini Emil Frey smo predani zagotavljanju vrhunskih storitev in rešitev, ki so v koraku s časom in potrebami naših strank. Verjamemo, da bo kompetenčni center za baterije prispeval k bolj zeleni in učinkoviti prihodnosti transporta in še dodatno utrdil naš položaj v industriji.« Jožko Tomšič, generalni direktor skupine Emil Frey za Slovenijo.
»Z odprtjem kompetenčnega centra za baterije se odločno podajamo v prihodnost mobilnosti, pri čemer smo opremljeni za soočanje z vsemi izzivi, ki jih le-ta prinaša. Obenem prenova servisa gospodarskih vozil Mercedes-Benz našim strankam in voznikom obljublja izjemno in sodobno servisno izkušnjo.« Rasto Oderlap, direktor podjetja Autocommerce.
Kompetenčni center za baterije – pripravljeni na prihodnost
Aprila je odprl vrata kompetenčni center za baterije, ki se nahaja v sklopu prenovljenega servisa gospodarskih vozil Mercedes-Benz na Baragovi 12 v Ljubljani. Novi center, ki ga upravlja podjetje Autocommerce, nudi celovite storitve vzdrževanja in obnove litij-ionskih baterij za osebna in gospodarska električna vozila različnih znamk.
Celovito strokovno znanje – pot do uspeha
Kompetenčni center za baterije združuje ekipo visoko specializiranih zaposlenih z obsežnim znanjem o baterijski tehnologiji. Ti strokovnjaki so opremljeni za obravnavo številnih vprašanj od diagnostike do popravil in obnove litij-ionskih baterij obeh tipov, NMC in LFP. Zaposleni bodo pridobili zahtevane certifikate za vse avtomobilske znamke, ki jih zastopa skupina Emil Frey, vendar se ne nameravajo ustaviti pri njih. V prihodnosti imajo v načrtu usposabljanja tudi za številne druge znamke, ki niso del skupine. Prav tako je v kompetenčnem centru zaposlen usposobljen voznik za ADR prevoze, ki bo skrbel za varne prevoze, kar je zaradi nevarnosti iztoka kisline še posebno pomembno pri okvarjenih baterijah.
FOTOGALERIJA
Prenovljen in posodobljen servis gospodarskih vozil Autocommerce pripravljen na električno prihodnost in še bolj usmerjen k strankam.
Sodobna izkušnja servisiranja
Pri prenovi servisnega sprejema so posebno pozornost namenili skrbi za stranke in voznike, ki imajo odslej na voljo poseben prostor za sprostitev, kjer lahko kakovostno izkoristijo svoj prosti čas med tem, ko je vozilo na servisu. Ne le, da je prostor primeren za počitek, morda urejanje dokumentacije ali čas za kavico, ampak so voznikom na voljo tudi toaletni prostori s tušem. Tam se lahko osvežijo in uredijo, medtem ko bodo serviserji Autocommercea poskrbeli za njihovo vozilo.
Z investicijo želijo strankam in voznikom ponuditi sodobno izkušnjo servisiranja in postati njihova prva izbira, s tem pa povečati svojo konkurenčno prednost in zagotoviti dolgoročno rast. Najboljše za najboljše.
V tovarni Mercedes-Benz v Mannheimu se je uradno odprl Tehnološki center za akumulatorje – serijsko sestavljanje naslednje generacije akumulatorjev na lokaciji.
- Tehnološki center za akumulatorje (Battery Technology Center – BTC) kot nadaljnji element prihodnosti tovarne Mercedes-Benz v Mannheimu, kompetenčni center za tehnologijo akumulatorjev in visokovoltne sisteme pri podjetju Daimler Truck
- Tehnični center (»Technikum«) in pilotna linija akumulatorskih celic za krepitev znanja in prototipno proizvodnjo akumulatorskih celic, specifičnih za gospodarska vozila
- Pilotna linija za akumulatorske sklope za pripravo na serijsko proizvodnjo naslednje generacije akumulatorjev za akumulatorsko-električna tovorna vozila
- Andreas Gorbach, član upravnega odbora podjetja Daimler Truck in odgovorna oseba za tehnologijo tovornih vozil: »Odprtje našega Tehnološkega centra za akumulatorje je pomemben korak v smislu elektrifikacije naše ponudbe izdelkov in še en mejnik v zgodovini inovacij v tovarni v Mannheimu. Odločili smo se, da bomo sami poskrbeli za sestavljanje prihodnje generacije akumulatorjev in tako ohranili pomembno dodano vrednost. V Evropi in za Evropo bomo to izvajali v tovarni Mercedes-Benz v Mannheimu in s tem še dodatno okrepili prihodnost te lokacije.«
Uspešen razvojni projekt za vodikove motorje z notranjim zgorevanjem.
- Mercedes-Benz Special Trucks in Mörtlbauer predstavljata svoja prototipa vozil z vodikovimi motorji z notranjim zgorevanjem
- Po dvoletnem razvoju sta bili obe vozili testirani med vožnjo, delom in polnjenjem
- Vodikov motor z notranjim zgorevanjem potrebuje samo nekaj manjših sprememb in se lahko uporablja podobno kot današnji dizelski motor
- Projekt »WaVe« za razvoj dveh vodikovih motorjev z notranjim zgorevanjem se je uspešno zaključil
- Franziska Cusumano, vodja oddelka Mercedes-Benz Special Trucks: »Po številnih testnih načinih uporabe, meritvah emisij izpušnih plinov in tehničnih izboljšavah smo prepričani, da je zgorevanje vodika za delovne stroje z večjimi potrebami po moči tako za vožnjo kot za napajanje pomožnih pogonov smiselno in praktično ter povzroča zelo nizke emisije.«
Tovornjak na gorivne celice v uporabi za logistične namene: začetek testiranj tovornjakov Mercedes-Benz GenH2 pri strankah.
- Družba Daimler Truck je začela testirati pet tovornjakov Mercedes-Benz GenH2 pri strankah, ki vključujejo podjetja Air Products, Amazon, Holcim, INEOS in Wiedmann & Winz.
- Tem strankam je tako omogočeno, da v približno enoletni fazi testiranja prednostno in iz prve roke pridobijo izkušnje s transportom v tovornjakih na gorivne celice.
- Razvojna ekipa družbe Daimler Truck bo s tem sodelovanjem prišla do dragocenih ugotovitev o tem, kako se tovornjak s pogonom na tekoči vodik obnese v resničnih pogojih uporabe, in spoznala potrebe strank, ki jih bo lahko upoštevala pri serijskem razvoju.
Družba Daimler Truck kot eden največjih svetovnih proizvajalcev gospodarskih vozil spodbuja trajnostni transport. Družba si prizadeva, da bi leta 2039 na ključnih svetovnih trgih (EU30, ZDA in Japonska) ponujala le še gospodarska vozila, ki imajo med vožnjo nevtralne vrednosti CO2. Pogoni na vodik so lahko optimalna rešitev zlasti za zelo prilagodljive in posebej zahtevne načine uporabe pri transportu težkega tovora in v daljinskem prometu.
Ponosni sponzor kolesarskega kluba Adria Mobil.
Skupina Emil Frey ni le sinonim za kakovostne avtomobile in odlične storitve, temveč tudi za predanost družbi in športu. Kot uradni prevoznik kolesarske dirke Po Sloveniji smo bili z več kot 40 zanesljivimi, vzdržljivimi in udobnimi vozili pomemben ter zanesljiv spremljevalni član zahtevne, kar 840 kilometrov dolge dirke.
Še vedno polni vtisov izjemnega kolesarskega spektakla, vas vabimo k ogledu najvznemirljivejših trenutkov.
Dirka Po Sloveniji, ki jo organizira Kolesarski klub Adria Mobil, je že vrsto let največji in najodmevnejši kolesarski dogodek pri nas. Svojo prepoznavnost je utrdila tudi v mednarodnem okolju, saj je doslej gostila številne kolesarje in ekipe svetovnega razreda. Skozi bogato zgodovino se je dirka razvila v edinstven športni projekt, ki z razgibanimi trasami etap povezuje celotno Slovenijo in pritegne številne gledalce tako ob ceste kot pred ekrane.
Jožko Tomšič, generalni direktor skupine Emil Frey v Sloveniji, je ob tem poudaril: »Verjamemo, da kolesarstvo omogoča boljši razvoj in rast, še posebej med mladimi. Uči vztrajnosti, strpnosti in timskega dela ter zdravega načina življenja, vse to pa so tudi vrednote, ki jih delimo v naši skupini. Kot skupina, ki v Sloveniji zastopa dvanajst različnih avtomobilskih znamk in tri znamke gospodarskih vozil, smo zelo ponosni, da smo s svojimi vozili podprli enega največjih kolesarskih dogodkov pri nas, jubilejno 30. dirko Po Sloveniji. Dirko, ki ne poganja samo srčnega utripa zvenečih imen kolesarstva, temveč tudi utripa src vseh športnih navijačev in navdušencev, ki verjamemo v moč gibanja, tekmovalnosti in rasti. Uspehi v poslovnem in športnem življenju so rezultat preudarnega in timskega dela. Ob tem pa verjamemo v našo sodelovanje s Kolesarskim klubom Adria Mobil, da bo prineslo veliko koristi kolesarskemu športu, kot tudi širši skupnosti.«
Daimler Truck združuje ponudbe e-infrastrukture in storitev polnjenja v Evropi pod novo znamko TruckCharge.
- TruckCharge vključuje svetovanje, strojno opremo in digitalne storitve
- Ponudba, neodvisna od znamke tovornega vozila
- Uradna predstavitev septembra na sejmu IAA Transportation v Hannovru
- Karin Rådström, direktorica podjetja Mercedes-Benz Trucks: »Našim strankam želimo omogočiti preprosto in dobičkonosno e-mobilnost – tudi poleg nakupa električnih tovornih vozil. S TruckCharge zdaj združujemo našo paleto rešitev pod eno znamko in načrtujemo nenehno širjenje portfelja.«
Daimler Truck v Evropi uvaja novo znamko TruckCharge. Pod tem imenom podjetje združuje vse svoje obstoječe in prihodnje storitve, povezane z e-infrastrukturo in polnjenjem električnih tovornih vozil, tj. svetovanje, strojno opremo in digitalne storitve. Daimler Truck s tem želi strankam ponuditi ekonomičen celostni paket, od pridobivanja energije do obratovanja vozila, da bodo lahko izkoristile poln potencial elektrifikacije. TruckCharge je namenjen tako upraviteljem voznih parkov tovornih vozil kot industrijskim podjetjem z lastnim voznim parkom tovornih vozil ali voznim parkom, ki ga upravljajo zunanji izvajalci. Ker se običajno uporabljajo vozila različnih proizvajalcev, je TruckCharge na voljo neodvisno od znamke
tovornega vozila. Podjetje Daimler Truck bo TruckCharge uradno predstavilo septembra na sejmu IAA Transportation v Hannovru.
Mercedes-Benz Special Trucks tovarniško opremlja vozila z oklepno voznikovo kabino.
- Terenska tovorna vozila serije Mercedes-Benz Zetros bodo v prihodnosti na voljo tudi s tovarniško zaščiteno voznikovo kabino
- Razvojni partner in dobavitelj kabine je Rheinmetall
Mercedes-Benz Special Trucks širi svojo paleto izdelkov in bo v prihodnje ponujal serijo tovornih vozil Zetros s tovarniško zaščiteno voznikovo kabino. Triosni Zetros (6x6) z vsekolesnim pogonom je zdaj na voljo kot zaščiteno celotno vozilo, druge izvedbe vozil serije Zetros, od dvoosnega 4x4 do štiriosnega 8x8, pa bodo od leta 2025 naprej postopoma proizvajali z zaščito v tovarni tovornih vozil Wörth. Zetros 6x6 z zaščiteno kabino znamke Mercedes-Benz Special Trucks je bil prvič na ogled na sejmu Eurosatory v Parizu.
Mercedes-Benz Trucks odpira eActros 600 Experience World v centru za pomoč strankam v Wörthu.
- Nov paviljon ponuja obsežne informacije in doživetja za stranke podjetja Mercedes-Benz Trucks v povezavi s tovornimi vozili za tranzitni promet z akumulatorskim električnim pogonom.
- Experience World je del obsežnega koncepta dogodkov na lokaciji Wörth.
- Poudarek na preobrazbi v e-mobilnost: vizualni kontrast k obstoječemu centru za pomoč strankam.
- Dolgoročna uporaba: paviljon je mogoče opremiti z različnimi temami.
- Stina Fagerman, vodja trženja, prodaje in storitev pri Mercedes-Benz Trucks: »Sodobni svet doživetij eActros 600 Experience World že vizualno izraža naše prizadevanje, da z inovativnimi izdelki in storitvami poskrbimo za trajnostno mobilnost v prihodnosti. Hkrati v našem paviljonu predstavljamo vozilo eActros 600 kot del integrirane rešitve za vstop v e-mobilnost.«
Začetek mega potovanja na akumulatorski električni pogon: eActros 600 na poti do najsevernejše in najjužnejše točke Evrope.
- Dva skoraj serijska prototipa vozila eActros 600 sta krenila iz Frankfurta na Majni
- Najobsežnejša testna vožnja v zgodovini podjetja Mercedes-Benz Trucks
- Tovorni vozili za daljinski promet z akumulatorskim električnim pogonom bosta prevozili več kot 13.000 kilometrov skozi več kot 20 držav – vsak tovornjak na poti s skupno maso priklopnega vozila 40 ton
- Karin Rådström, direktorica podjetja Mercedes-Benz Trucks, za volanom prvih nekaj kilometrov
- Karin Rådström: »Iskreno se zahvaljujem našim inženirjem, ki se podajajo na pot z vozilom eActros 600. Tehnologija vozil za transformacijo je pripravljena. Daljinski promet z akumulatorskim električnim pogonom v Evropi je mogoč. Zdaj morata politika in energetski sektor sodelovati z industrijo, da pospešita razvoj javne polnilne infrastrukture.«
Mercedes-Benz Special Trucks širi svoj obrambni portfelj: štiriosno vozilo Zetros z vsekolesnim pogonom prvič na ogled na sejmu Eurosatory.
- Mercedes-Benz Special Trucks z novim tovornim vozilom Mercedes-Benz Zetros 8x8 dopolnjuje družino proizvodov Zetros
- V prihodnje bo Zetros na voljo kot dvoosno, triosno ali štiriosno vozilo in po želji tudi z zaščiteno kabino iz enega vira
- Mercedes-Benz Special Trucks z novim vozilom Zetros 8x8 in prav tako novo tovarniško zaščiteno kabino širi svoj portfelj na področju vojaških logističnih in podpornih vozil
- Na ogled na sejmu Eurosatory: Zetros 8x8, Zetros z zaščiteno kabino, Zetros 4x4, Arocs, vojaško transportno vozilo Unimog in šasija FGA
Mercedes-Benz Special Trucks bo v svojo ponudbo od 2025 dalje vključil tudi terensko tovorno vozilo Zetros s štirimi premami in vsekolesnim pogonom (8x8) v dveh izvedbah. Zetros bo takrat na voljo v različnih konfiguracijah, od dvoosnega do štiriosnega vozila. Zetros 8x8, ki ga Mercedes-Benz Special Trucks razstavlja na sejmu Eurosatory, je rezultat velikega naročila kanadskega obrambnega ministrstva, v okviru katerega bo v naslednjih letih dobavljenih več kot 1500 vozil Zetros. Mercedes-Benz Special Trucks na sejmu Eurosatory predstavlja tudi vozilo Zetros z zaščiteno kabino. Vozilo z zaščiteno kabino bo v prihodnje mogoče dobaviti neposredno iz tovarne v Wörthu. V prihodnosti bo Mercedes-Benz Special Trucks lahko ponudil celotno paleto izdelkov za vozila Zetros za visoke terene, od 4x4 do 8x8, z zaščiteno kabino ali brez nje, iz enega samega vira. Na stojnici D127 (EXTPe6b Outdoor) bodo obiskovalci našli tudi druga vozila za vojaško uporabo: Unimog U5000 s kesonom in ponjavo kot vojaško transportno vozilo, Arocs 6x6 z dvojnim vitlom kot oklepni vlačilec, Zetros 4x4 in prilagodljivo šasijo FGA kot taktično šasijo za oklepne transporterje (Armoured Personnel Carrier – APC).
Namenjen za individualiste: Unimog kot ekspedicijsko vozilo na Adventure & Allrad 2024.
Profesionalni avtodomi, ljubitelji tovornjakov in iskalci pustolovščin so se srečali na sejmu Adventure & Allrad v Bad Kissingenu, ki je potekal od 30. maja do 2. junija 2024. Na stojnici Hellgeth Engineering so obiskovalci lahko izvedeli več o Unimogu kot osnovnem vozilu ter spoznali možnosti predelave. Na voljo so bili tudi strokovnjaki iz Mercedes-Benz Special Trucks.
Unimog, ki je že več kot 75 let znan po svoji terenski mobilnosti in robustnosti, lahko Hellgeth opremi kot avtodom in ekspedicijsko vozilo, ki omogoča potovanje stran od turistične množice. Voznik in potniki lahko na dveh oseh raziskujejo oddaljene pokrajine, ki jih lahko vidi le malo ljudi. Pet od razstavljenih terenskih vozil je bilo Unimog TenereX. Šesto vozilo na stojnici je bilo specialno vozilo Unimog za reli Dakar.
Mercedes-Benz Trucks pošilja eActros 600 na najobsežnejšo testno vožnjo v zgodovini podjetja.
- Dva skoraj serijska prototipa baterijskega električnega tovornjaka za prevoz na dolge razdalje se odpravljata na turnejo.
- Več kot 20 evropskih držav.
- Vsak tovornjak mora prevoziti več kot 13.000 kilometrov s 40 tonami skupne vlečne teže.
- Začetek »eActros 600 European Testing Tour 2024« bo 11. junija v Frankfurtu ob Majni.
Leinfelden-Echterdingen – Mercedes-Benz Trucks za to poletje načrtuje najobsežnejšo testno vožnjo v zgodovini podjetja s svojim novim vodilnim električnim vozilom eActros 600. Cilj testne vožnje za dva skoraj serijska prototipa baterijskega električnega tovornjaka za prevoz na dolge razdalje eActros 600 predstavlja potovanje po več kot 20 evropskih državah (med katerimi je tudi Slovenija), pri čemer bo vsak opravil več kot 13.000 kilometrov s 40 tonami skupne vlečne teže.
Mercedes-Benz Special Trucks na sejmu RETTmobil predstavlja ekstremno terensko gasilsko vozilo Unimog.
Leinfelden-Echterdingen/Fulda - Mercedes-Benz Special Trucks na letošnjem sejmu RETTmobil predstavlja gasilsko vozilo Unimog. S številnimi terenskimi funkcijami je vozilo zasnovano za delovanje na posebno zahtevnih terenih. Obiskovalci lahko na kraju samem dobijo strokovne nasvete o vozilu Unimog in njegovi široki paleti uporabe. Na sejmu RETTmobil bodo na ogled tudi druga reševalna vozila na osnovi Unimoga, kot je eno od 26 vozil Unimog U 5023 z logistično nadgradnjo za zamenljive module (GW-L KatS), ki jih je nedavno nabavila dežela Hessen. Vsakoletni sejem inovativnih rešitev na področju gasilske in reševalne tehnike bo potekal od 15. do 17. maja v Fuldi.
Unimog U 5023 kot »vodno« vozilo „TLF 3000“ z nadgradnjo Rosenbauer
Terensko vozilo Unimog U 5023 ponuja vrsto tehničnih lastnosti, ki ga usposabljajo za delovanje na razgibanem terenu in zlasti za gašenje gozdnih požarov. Z visoko oddaljenostjo od tal, ki znaša 50 centimetrov, lahko Unimog prevozi številne ovire tudi na ekstremnih terenih in se zaradi velikih kotov rampe in klančin vzpenja po strmih pobočjih. Kombinacija posebnih terenskih pnevmatik in vgrajenega sistema za uravnavanje tlaka v pnevmatikah, ki omogoča hitro prilagajanje tlaka med vožnjo, zagotavlja oprijem na različnih površinah. Tako imenovana sposobnost brodenja do 1,2 metra kot dodatna oprema omogoča posadki, da se na primer pelje skozi reke ali uporablja svoje vozilo na poplavljenih območjih. Unimog je opremljen tudi s toplotno zaščito na vseh operativno pomembnih linijah, kar povečuje varnost reševalnih ekip in zanesljivost vozila v okoljih z visoko temperaturo.
Opremljeni za košnjo, čiščenje in posipanje: tovornjaki Mercedes-Benz z Unimogom na IFAT 2024.
- V hali C6 / na razstavnem prostoru 451 se bo Daimler Truck predstavil s tremi komunalnimi vozili znamke Mercedes-Benz Trucks.
- Izkusite ga lahko na večnamenskem delovnem vozilu Unimog U 430: novi operacijski sistem UNI-TOUCH.
- Razstavljen akumulatorski električni eActros 400 s prekucnikom in opremo za zimsko službo s snežnim plugom.
- Popolnoma električni eEconic za komunalna opravila kot šasija omogoča vpogled v arhitekturo pogona.
- Vsa tri vozila imajo razširjene varnostne funkcije kot del GSR (Splošna varnostna uredba).
Še večja učinkovitost na cesti: novi Actros L znamke Mercedes-Benz Trucks s futuristično kabino ProCabin, še boljšo aerodinamiko in inovativnimi asistenčnimi sistemi.
- Novi Actros L je mogoče naročiti od aprila 2024, proizvodnja pa se začne decembra 2024.
- Futuristično zasnovana kabina ProCabin pomeni začetek novega obdobja za serijo Actros.
- 80 milimetrov daljši sprednji del vozila in drugi aerodinamični ukrepi omogočajo do triodstotni prihranek goriva.
- Učinkovitost novega vozila Actros L poleg aerodinamične voznikove kabine zvišuje tudi najnovejša generacija motorja gospodarskega vozila OM 471.
- Vgrajeni varnostni sistemi, kot je Active Brake Assist 6 ali Active Sideguard Assist 2, presegajo zahteve uredbe o splošni varnosti.
- Spomladi 2025 sledijo še druge novosti, na primer interaktivni multimedijski kokpit Multimedia Cockpit Interactive 2 z dodatnimi digitalnimi storitvami.
- Tudi servisne pogodbe, na primer Mercedes-Benz Trucks Complete, vključno z Mercedes-Benz Trucks Uptime, lahko pomagajo optimizirati skupne stroške obratovanja.
- Rainer Müller-Finkeldei, vodja razvoja tovornih vozil Mercedes-Benz: »Našim strankam želimo vedno ponuditi najboljše rešitve za vozila za vse pogonske tehnologije. Tudi klasični dizelski tovornjak bo še nekaj časa nepogrešljiv v različnih regijah sveta. Z novim vozilom Actros L smo še izboljšali številne vidike našega preverjenega paradnega konja. To se odraža že na zunaj z revolucionarno obliko voznikove kabine.«
Skupina Emil Frey investira v novo dodatno lokacijo za prodajno-servisni center gospodarskih vozil Mercedes-Benz v občini Log - Dragomer.
Skupina Emil Frey, ki je leto 2023 zaključila z izjemnimi dosežki, s katerimi je dodatno utrdila svoj položaj na trgu, tudi v prihodnje odločno zasleduje ambiciozne cilje. Med prvimi večjimi projekti, ki so jih v skupini Emil Frey napovedali za leto 2024, je investicija v novo dodatno lokacijo za prodajno–servisni center gospodarskih vozil Mercedes-Benz v Občini Log - Dragomer
- Okrepitev prisotnosti na trgu: Emil Frey bo s to investicijo, ki jo bo upravljalo podjetje Autocommerce, okrepil prisotnost na trgu gospodarskih vozil, kar skupini omogoča povečanje konkurenčnosti in dolgoročno rast.
- Zastopane znamke: V novem prodajno-servisnem centru Mercedes-Benz bodo zastopane znamke: Mercedes-Benz, Unimog Fuso in Setra. Na voljo bodo tako tovorna vozila kot tudi avtobusi.
- Trajnost in inovacije: Investicija prinaša nove tehnologije in trajnostna gospodarska vozila z električnim in vodikovim pogonom.
- Infrastruktura: Na voljo bo električna polnilnica za gospodarska vozila, v prihodnosti pa tudi polnilnica za vozila na vodik.
- Nova delovna mesta: Investicija prinaša od 30 do 50 novih delovnih mest predvsem na tehničnem področju in pomeni priložnosti za zaposlitev lokalnega prebivalstva in razvoj.
- Družbena odgovornost: Skupina Emil Frey bo zagotovila kadrovsko štipendijo za dijaka/injo tehniške smeri, ki bo izbran/a v sodelovanju z Občino Log - Dragomer.
- Zaključek projekta, katerega vrednost ocenjujejo na okrog 15 milijonov evrov, je načrtovan za leto 2026.
Projekt so v skupini Emil Frey predstavili skupaj z Občino Log - Dragomer, ki bo s tem dobila nova delovna mesta in priložnosti za razvoj. Ob koncu novinarske konference so predstavniki skupine Emil Frey in župan Občine Log – Dragomer zasadili drevesa, ki simbolizirajo skupno zavezanost k družbeno odgovornemu sodelovanju. Z investicijo v novo lokacijo, ki jo bo upravljalo podjetje Autocommerce, generalni uvoznik gospodarskih vozil Daimler Truck AG, želijo okrepiti prisotnost na trgu gospodarskih vozil, povečati konkurenčnost podjetja in zagotoviti dolgoročno rast.
Temeljito preizkušeno in testirano: inovativne preskusne naprave zagotavljajo standarde kakovosti pri tovornih vozilih Mercedes-Benz.
- Inovativne preskusne naprave za tovorna vozila v kraju Wörth am Rhein
- Analiza celotnih vozil ter posameznih komponent na večstebrnem cestnem simulatorju in v komori za klimatski preskus
- Analize nihanja in resonance na večstebrnem cestnem simulatorju
- Analiza obnašanja pri spreminjajoči se temperaturi in vlažnosti v komori za klimatski preskus
- Testiranje v resničnih pogojih v vročih in hladnih klimatskih območjih
Tovarna vozil Mitsubishi Fuso na Portugalskem praznuje obletnico: 60 let proizvodnje tovornih vozil v mestu Tramagal.
- Že več kot 40 let lokacija proizvodnje modelov FUSO Canter za evropske trge
- Zgodovinski rekord 11.800 proizvedenih vozil v letu 2023
- Tovarna Mitsubishi Fuso Truck Europe S.A. (»MFTE«) je eden največjih delodajalcev v regiji
Na ta dan pred 75 leti: predaja prvega serijsko proizvedenega vozila Unimog.
- 19. marca 1949 je bilo prvi stranki predano prvo vozilo Unimog, izdelano v okviru serijske proizvodnje v tovarni Boehringer v mestu Göppingen.
- Ta univerzalni stroj na motorni pogon so 75 let izdelovali na štirih različnih lokacijah v Nemčiji.
- Od predaje prvega vozila Unimog jih je bilo izdelanih več kot 375.000.
- Visoko zmogljivo terensko vozilo Unimog je še danes sinonim za terensko zmogljivost in dostopnost do odročnih lokacij.
- Unimog zaradi nenehnega izpopolnjevanja ostaja vsestransko orodje za uporabo pri sodobnih delih.
- Franziska Cusumano, vodja oddelka Mercedes-Benz Special Trucks: »Unimog je del zgodovine nemškega gospodarstva. Danes velja za naravnost kultno vozilo, nad katerim se navdušuje staro in mlado. Poleg tega vozilo, ki je pravi švicarski nož med gospodarskimi vozili, nenehno izpopolnjujemo, tako da ostaja, kar je vedno bilo: tehnološka mojstrovina.«
Varno, hitro in enostavno: Daimler Truck in Linde s tehnologijo sLH2 postavljata nov standard za polnjenje s tekočim vodikom.
- Daimler Truck in Linde Engineering predstavljata sLH2 tehnologijo polnjenja za tekoči vodik (t. i. subcooled liquid hydrogen).
- V primerjavi s plinastim vodikom omogoča sLH2 večjo gostoto shranjevanja, večji doseg, hitrejše polnjenje, nižje stroške in večjo energetsko učinkovitost.
- Družbi Daimler Truck in Linde Engineering si prizadevata vzpostaviti sLH2 kot splošni standard za polnjenje tovornjakov na vodikov pogon in s standardom ISO dajeta tehnologijo na voljo vsem zainteresiranim strankam.
- Prva javna polnilnica sLH2 je bila odprta v mestu Wörth am Rhein, od sredine leta 2024 pa jo bodo uporabljale tudi izbrane logistične stranke za prve preskuse tovornjaka Mercedes- Benz GenH2.
- Andreas Gorbach, član uprave Daimler Truck AG, odgovoren za Truck Technology: »Za razogljičenje prometa potrebujemo tri dejavnike: ustrezne tovornjake na baterijski in vodikov pogon, potrebno infrastrukturo ter stroškovno enakost med vozili brez emisij in dizelskimi vozili. Danes dosegamo pomemben mejnik na področju vodikove infrastrukture: zahvaljujoč standardu sLH2 je polnjenje z vodikom tako enostavno kot polnjenje z dizelskim gorivom – v približno 10 do 15 minutah je rezervoar poln za doseg več kot 1000 km.«
- Jürgen Nowicki, izvršni podpredsednik družbe Linde plc in direktor družbe Linde Engineering: »Tekoči vodik sLH2 znatno poveča učinkovitost sistemov za polnjenje z vodikom. Zaradi te in drugih prednosti je sLH2 praktična, CO2-nevtralna alternativa polnjenju dizelskega goriva v težkem tovornem prometu. Tehnologija, ki smo jo razvili skupaj z Daimler Truck, utira pot razširjeni infrastrukturi za točenje goriva, na katero se danes zanašajo logistične verige.«
Začetek v Hannovru: stacionarni hranilnik električne energije iz rabljenih akumulatorjev avtobusov eCitaro začel delovati.
- Prvič drugo življenje za rabljene akumulatorje električnih avtobusov iz popolnoma električnega mestnega avtobusa Mercedes-Benz eCitaro
- Od pilotnega projekta do nadgradljive serijske rešitve: integracija pogonskih akumulatorjev kot zbiralnika energije v usmerniški postaji GUW+ podjetja Üstra Hannoversche Verkehrsbetriebe AG
- Skupno napajanje z energijo za električne avtobuse eCitaro in mestno železnico
- Izboljšanje okoljske bilance in gospodarnosti modela eCitaro
- Stacionarni zbiralnik energije GUW+ je regenerativen, nastavljiv in nadgradljiv
- Razvoj in implementacija s strani podjetij Daimler Buses in Mercedes-Benz Energy
Servisni center za Mercedesove tovornjake odslej tudi v poslovalnici Prigo v Hočah.
Autocommerce, član skupine Emil Frey in generalni uvoznik tovornih vozil Daimler Truck AG, širi servisno mrežo za tovorna vozila Mercedes-Benz Trucks v Sloveniji. V sodelovanju z dolgoletnim partnerjem, podjetjem Prigo, je v Hočah odprl nov servisni center, ki strankam ponuja celovito vzdrževanje in popravila Mercedesovih tovornjakov.
Širitev servisne mreže je posledica rasti prodaje tovornih vozil Mercedes-Benz v Sloveniji, ki je v letu 2023 dosegla rekordno število 594 prodanih vozil. S tem je Autocommerce postal vodilni ponudnik težkih tovornih vozil v Sloveniji z 22,1-odstotnim tržnim deležem. Skupno je v Sloveniji registriranih več kot 11.000 tovornih vozil Mercedes-Benz, kar pomeni, da ima vsak tretji tovornjak na slovenskih cestah na maski trikrako zvezdo.
“Z novim servisnim partnerjem v Hočah želimo strankam še dodatno približati servisiranje tovornjakov Mercedes-Benz v Sloveniji in jim zagotoviti najvišjo kakovost storitev, ki jo pričakujejo od pooblaščenih servisov Mercedes-Benz Trucks. Prigo je naš zanesljivi partner že več kot 22 let in ima bogate izkušnje ter strokovno znanje na področju servisiranja tovornih vozil. Verjamemo, da bo novi servisni center v Hočah postal priljubljena in zaupanja vredna točka za lastnike in voznike tovornjakov Mercedes-Benz v regiji,” je ob otvoritvi povedal Rasto Oderlap, direktor podjetja Autocommerce.
“Veseli smo, da lahko sodelujemo z Autocommerceom pri širitvi servisne mreže za tovorna vozila Mercedes-Benz v Sloveniji. Naša vizija je biti najboljši servisni partner za Mercedesove stranke in jim nuditi hitro, učinkovito in kakovostno storitev. Z novim servisnim centrom v Hočah bomo lahko bolje zadovoljili potrebe naših strank v tej regiji in jim ponudili vse prednosti, ki jih prinaša servisiranje pri pooblaščenem serviserju Mercedes-Benz,” je dodal Štefan Pristavec, direktor podjetja Prigo.
V letu 2023 dosegli nov prodajni rekord in z 22,1 % tržnim deležem postali vodilni ponudnik težkih tovornih vozil v Sloveniji
Autocommerce z jasnimi in ambicioznimi cilji vstopa v leto 2024
- Zgodovinski mejnik Mercedes-Benza v Sloveniji: v letu 2023 prodanih 594 težkih tovornih vozil.
- S tem je Autocommerce dosegel 22,1-odstotni tržni delež in postal vodilni ponudnik težkih tovornih vozil pri nas.
- Najbolje prodajani model je Actros L, letos nagrajen tudi z laskavim nazivom Slovenski tovornjak leta 2023. V segmentu gradbeništva je najbolje prodajani model Arocs.
- Zavidljivo stanje slovenskega voznega parka, ki predstavlja dobrih 35 tisoč tovornjakov nad 7,5 ton: četrtina vozil je mlajših od treh let. Mercedes-Benz je z dobrimi enajst tisoč tovornjaki in skoraj 33-odstotnim tržnim deležem prva znamka v Sloveniji. To pomeni, da je vsak tretji registrirani tovornjak v Sloveniji znamke Mercedes-Benz.
- V letu 2024 začetek prodaje težko pričakovanega eActrosa 600, ki postavlja nove standarde na področju tehnologije, trajnosti, oblike in dobičkonosnosti.
Autocommerce odprl prvi premium prodajni salon za težka tovorna vozila Mercedes-Benz Trucks
- Prvi slovenski premium salon za premium tovornjake Mercedes-Benz
- Prvovrstne storitve in odlična izkušnja za stranke
- Posebni primopredajni prostor za celovito nakupno izkušnjo stranke
- V ospredju osebni stik in individualna skrb za stranke
Pri podjetju Autocommerce, članu skupine Emil Frey in generalnemu zastopniku družbe Daimler Truck AG za Slovenijo, so konec decembra lani na Baragovi ulici 10 v Ljubljani odprl prvi premium prodajni salon za težka tovorna vozila Mercedes-Benz. Gre za prvi tovrstni salon za težka tovorna vozila v Sloveniji, namenjen vsem, ki želijo zanesljive, ekonomične in inovativne transportne rešitve za svoj posel ter cenijo osebni stik, profesionalni poslovni odnos in individualno skrb za stranke.
V novem salonu lahko stranke spoznajo celotno ponudbo premium tovornjakov Mercedes-Benz in izkoristijo vrsto premium storitev, ki jih pri Autocommerceu nudijo svojim strankam. Med drugim so to servisne pogodbe, digitalne rešitve, šolanje voznikov ipd. V salonu stranke pričakajo izkušeni in certificirani prodajalci, ki jim svetujejo pri izbiri najprimernejšega vozila in storitev, prilagojenih njihovim potrebam. Za vsa morebitna dodatna vprašanja ali zahteve strankam zagotavljajo široko strokovno podporo.
Elektrifikacija tovarniške logistike v obratu Mercedes-Benz v Wörthu napreduje z velikimi koraki: prvih dvanajst električnih tovornjakov je bilo predanih strankam.
- Mercedes-Benz Trucks se tudi v lastni dobavni verigi zanaša na električne tovornjake in želi dostavni promet v največji tovarni tovornih vozil do konca leta 2026 popolnoma elektrificirati
- Predaja dvanajstih električnih tovornjakov strankam je bistven sestavni del koncepta nabavne logistike znamke Mercedes-Benz Trucks za dobavni promet brez izpustov
- Svečano odprtje nadaljnjih možnosti polnjenja v območju za dobavo v tovarni
- Karin Rådström, direktorica podjetja Mercedes-Benz Trucks: »V celotni verigi ustvarjanja vrednosti želimo pustiti kar najmanjši odtis CO2. K temu spada tudi nabavna logistika naše tovarne v Wörthu. Veseli nas, da so zdaj številni naši logistični partnerji prešli na popolnoma električno vozilo Mercedes-Benz eActros in skupaj z nami spodbujajo preobrazbo panoge.«
- Na podlagi pridobljenih izkušenj iz Wörtha je bila razvita nova ponudba svetovanja Mercedes-Benz Trucks: partnerski program »ELA« (Electrified Logistics Accelerated) za industrijska podjetja brez lastnih voznih parkov
- Andreas Scharff, vodja oddelka za prodajo na področju e-mobilnosti in razvoj mreže trgovcev pri Mercedes-Benz Trucks: »S projektom za elektrifikacijo tovarniške logistike na proizvodni lokaciji v Wörthu smo skupaj s sodelavci orali ledino. Še toliko pomembneje za nas je, da to strokovno znanje lahko delimo tudi z drugimi industrijskimi podjetji in tako spodbujamo preobrazbo v trajnostno logistiko ter skupaj prispevamo k učinkovitemu zmanjšanju izpustov CO2.«
- Vozilo eActros 300 se v okviru pilotnega projekta pri nabavni logistiki v Wörthu najprej uporablja v izvedbi z nizkim podvozjem – od sredine 2024 bo na voljo v omejeni seriji, naročiti pa ga bo mogoče že od januarja 2024
Autocommerce dosegel nov prodajni rekord in postal vodilni ponudnik težkih tovornih vozil v Sloveniji
- Zgodovinski mejnik v prodaji težkih tovornih vozil Mercedes-Benz s 505 prodanimi vozili na dan 29.11.2023.
- Autocommerce je postal tudi vodilni ponudnik težkih tovornih vozil z 22,2% tržim deležem.
25. obletnica tovornjaka Mercedes-Benz Atego: tako vsestranski, da je kos vsem nalogam v dostavnem prometu
- Mercedes-Benz Atego: začetki segajo v leto 1998, ko je bilo predstavljenih 25 osnovnih tipov, v šestih razredih zmogljivosti, s štirimi kabinami
- Trojni uspeh: »mednarodno tovorno vozilo leta 1999 in 2011« ter dobitnik nemške nagrade za trajnostni razvoj
- Atego BlueTec Hybrid 1222L: pionir na področju električne mobilnosti
Pri Mercedes-Benz Trucks slavijo svetovno premiero akumulatorsko-električnega tovornega vozila eActros 600 za prevoze na dolge razdalje.
- Električno tovorno vozilo za distribucije težkega tovora postavlja nove standarde na področjih tehnologije, trajnosti, oblike in dobičkonosnosti
- Z električnim tovornim vozilom želijo dolgoročno nadomestiti večino tovornih vozil v segmentu
- Doseg 500 kilometrov brez vmesnega polnjenja
- Možno veliko več kot 1000 prevoženih kilometrov na dan z vmesnim polnjenjem med zakonsko predpisanimi počitki za voznika
- Skupna kombinirana teža do 44 ton
- Nosilnost pribl. 22 ton s standardnim priklopnikom
- Začetek prodaje letos – začetek serijske proizvodnje predviden za konec leta 2024
- Novo oblikovno podobo voznikove kabine zaznamuje učinkovita aerodinamika
- Možno več kot 80 odstotkov manj emisij CO2 v celotnem življenjskem ciklu v primerjavi z dizelskim tovornim vozilom
- Karin Rådström, generalna direktorica podjetja Mercedes-Benz Trucks: »eActros 600 bolj kot katero koli drugo tovorno vozilo s trikrako zvezdo predstavlja prehod k cestnemu tovornemu prometu z nevtralnimi vrednostmi CO2. Odlikuje ga izredno inovativna pogonska tehnologija, s katero si stranke zagotovijo izjemno visoko energetsko učinkovitost in torej dobičkonosnost. Upravitelji voznih parkov se bodo zato še raje odločali za prehod na električno mobilnost.«
Daimler Truck #HydrogenRecordRun: Tovorno vozilo Mercedes-Benz GenH2 je z enim polnjenjem tekočega vodika preseglo mejo 1000 kilometrov.
- Prototip tovornega vozila Mercedes-Benz GenH2 je med krajem Woerth am Rhein in Berlinom prevozil 1047 km
- Družba Daimler Truck je z rekordno vožnjo #HydrogenRecordRun dosegla še en mejnik v okviru dvojne strategije z vozili na vodikov in akumulatorski pogon
- Andreas Gorbach, član upravnega odbora družbe Daimler Truck AG, vodja oddelka za tehnologijo tovornih vozil: »Tovorna vozila na gorivne celice so najprimernejša za prilagodljive in zahtevne prevoze na dolge razdalje. Vodik pri prevažanju s tovornimi vozili je vse prej kot nesmisel: to smo prepričljivo dokazali, ko smo prevozili 1000 km z enim polnjenjem.«
Komunalno vozilo Mercedes-Benz Econic: 25-letna zgodovina inovacij s prihodnostjo
- Mercedes-Benz Special Trucks praznuje obletnico vozila Low Entry Star.
- 25 let zgodbe o uspehu gospodarskih vozil na področju varnosti, ergonomije, gospodarnosti in prijaznosti do okolja.
- Mednarodno iskan kot vsestranski strokovnjak za odstranjevanje odpadkov, pri gasilcih, na letališčih in v številnih drugih panogah.
- Popolnoma električno v prihodnost: eEconic za komunalno uporabo brez lokalnih izpustov CO2.
Nagrada za inovacije za avtobuse Mercedes-Benz in varnostno tehnologijo Daimler Buses: tri prva mesta pri podelitvi nagrad busplaner Innovationspreis 2023.
- 1. mesto za Mercedes-Benz eCitaro fuel cell in medkrajevni avtobus Intouro K
- 1. mesto za asistent za zaviranje v sili Active Brake Assist 5 podjetja Daimler Buses
- Skoraj 4000bralcev je okolju prijazne pogonske in varnostne tehnologije nagradilo z nagrado busplaner Innovationspreis 2023
Mednarodna strokovna žirija izbrala Mercedes-Benz eCitaro za najboljši električni avtobus leta 2023
- Vozilo eCitaro se je pri primerjalnem testu izkazalo za boljše od konkurenčnih modelov
- Sodoben, gospodaren in udoben električni avtobus, prijazen do voznika in preprost za vzdrževanje
- eCitaro z novimi visokozmogljivimi akumulatorji NMC 3
- Kokpit in koncept upravljanja ustrezata vozilu Citaro na konvencionalni pogon
- Dodatna prednost vozila eCitaro je izjemno visoka stopnja varnosti
Milijon prodanih asistentov za zaviranje v sili Active Brake Assist: podjetje Daimler Truck praznuje mejnik na področju varnosti v tovornem in avtobusnem prometu
- Številni sistemi, kot sta asistent za zaviranje v sili in asistent za zavijanje, se vgrajujejo že veliko dlje, kot je zakonsko predpisano.
- Razvijalci v podjetju Daimler Truck si že vrsto let prizadevajo, da bi voznikom z asistenčnimi sistemi zagotovili čim večjo podporo pri njihovem delu.
- Cilj: leta 2025 opremiti najmanj 75 odstotkov in leta 2030 najmanj 80 odstotkov predanih vozil z varnostnim sistemom, ki presega zakonske zahteve glede zmogljivosti in področja uporabe.
Unimog U 5023 na sejmu RETTmobil 2023: Mercedes-Benz Special Trucks predstavil inovativno gasilsko vozilo s cisterno za gašenje gozdnih požarov in posredovanje pri katastrofah.
Leinfelden-Echterdingen/Fulda – Od 10. do 12. maja 2023 na vodilnem evropskem sejmu za reševanje in mobilnost RETTmobil v Fuldi je znamka Mercedes-Benz Special Trucks predstavila vrhunec inovativne tehnologije za gašenje požarov: gasilsko vozilo s cisterno za gašenje gozdnih požarov TLF-W na osnovi vozila Unimog U 5023 opremljeno s številnimi elementi sodobne posebne gasilske opreme.
FOTOGALERIJA
Svetovna premiera na dogodku Global Public Transport Summit 2023: Mercedes-Benz eCitaro fuel cell – z gorivno celico za večji doseg
- Mercedes-Benz eCitaro fuel cell: gospodarna rešitev za dolge relacije
- Pred začetkom serijske proizvodnje: varnost in funkcionalnost vozila eCitaro fuel cell na preizkušnji
- Rešitve električne mobilnosti, nov podatkovni vmesnik in digitalne storitve
Alpska tura z akumulatorjem in vodikom – tovorna vozila podjetja Daimler Truck z nevtralnimi vrednostmi CO2 pokažejo, kaj zmorejo.
- Testne vožnje z električnimi tovornimi vozili na nadmorski višini do 1560 metrov
- V akciji: prototipa tovornega vozila Mercedes-Benz GenH2 z gorivno celico na osnovi vodika in akumulatorsko-električnega vlačilca Mercedes-Benz eActros 300
- Jasna zaveza dvojni strategiji z akumulatorsko-električnimi pogoni in pogoni na vodikovi osnovi
- Dr. Dalibor Dudic, vodja projektov v zvezi z vozili Mercedes-Benz Trucks, Daimler Truck AG: »Pogonski sistemi na osnovi vodika in akumulatorjev so bistveni za zagotavljanje prihodnosti vožnje popolnoma brez emisij. Na področju distribucijskih prevozov številne stranke po vsej Evropi že redno uporabljajo akumulatorsko-električno vozilo eActros. Z vozilom eActros LongHaul smo dosegli ciljno ravnino na poti k serijski proizvodnji za prevoze v tranzitnem prometu, ki jih je mogoče načrtovati. V drugi polovici desetletja bomo predstavili serijsko izvedbo tovornega vozila GenH2 s pogonom na gorivne celice za posebej zahtevne primere uporabe. Tu na Tirolskem smo dokazali, da lahko obe pogonski tehnologiji delujeta popolnoma zanesljivo in učinkovito.«
Unimog je resnično univerzalen stroj.
V več kot sedmih desetletjih je Mercedes-Benzov Unimog postal sinonim za vozilo, ki ga nič ne ustavi – ne konec ceste, ne strm klanec, ne blato, ne močvirje, ne potok. Glede uporabnosti ga lahko primerjamo s švicarskim vojaškim nožem, saj skoraj ni dela, ki ga z njim ne bi mogli opraviti. Našteto Unimoga med drugim uvršča med zelo zaželena in iskana gasilska vozila. Priljubljenost mu še bolj dviguje za nadgradnje prilagojena šasija ter tudi kabina in odlično sodelovanje proizvajalca z nadgraditelji.
Pri Autocommerceu se z Unimogi ukvarjajo že od začetka svojega obstoja in še zdaleč niso zgolj prodajalci. Unimoge znajo vzdrževati in odpravljati morebitne napake ali posledice nesreč. Najpomembneje pa je, da njihovi strokovnjaki kupcem znajo svetovati, kateri model je za njihove potrebe najprimernejši in katero dodatno opremo velja izbrati. Z veseljem se vključijo tudi v komunikacijo z nadgraditelji, da ti vse naredijo na način, da kar najbolje izkoristijo Unimogove prednosti.
Več o novem članu posadke Gasilske brigade Maribor UNIMOG U 5023 v reportaži.
Nadaljnje informacije družbe Daimler Truck so na voljo na spletni strani: www.media.daimlertruck.com
Izjave o prihodnjem razvoju:
Ta dokument vsebuje izjave o prihodnjem razvoju na podlagi naše sedanje ocene delovanja v prihodnosti. Besede, kot so »predvidevati«, »predpostavljati«, »meniti«, »ocenjevati«, »pričakovati«, »nameravati«, »lahko/bi lahko«, »načrtovati«, »projicirati«, »bi morali« in podobne zaznamujejo takšne izjave o prihodnjem razvoju. Te izjave so izpostavljene številnim tveganjem in negotovostim. Nekaj primerov za to: neugoden razvoj gospodarske situacije, zlasti zmanjšano povpraševanje na naših najpomembnejših prodajnih trgih, poslabšanje naših možnosti refinanciranja na posojilnih in finančnih trgih, neizogibni dogodki višje sile, denimo naravne katastrofe, pandemije, teroristične akcije, politični nemiri, oboroženi spopadi, industrijske nezgode in njihove posledice na naše prodajne, nakupne, proizvodne ali finančne aktivnosti, spremembe menjalniških tečajev, carinskih in zunanjetrgovinskih predpisov, sprememba potrošniškega obnašanja v smeri manjših in manj donosnih vozil ali morebitno zmanjšanje sprejemljivosti naših izdelkov in storitev s posledično oviranim uveljavljanjem cen in izkoriščanjem proizvodnih zmogljivosti, zvišanja cen goriv in surovin, prekinitve proizvodnje zaradi težav z dobavo materialov, stavk zaposlenih ali neplačilne sposobnosti dobaviteljev, upad odprodajnih cen rabljenih vozil, uspešna realizacija ukrepov za zmanjšanje stroškov in zvečanje učinkovitosti, poslovni izgledi družb, pri katerih imamo pomembne deleže, uspešna realizacija strateških kooperacij in skupnih podjemov (konzorcijev), spremembe zakonov, določil in uradnih smernic, zlasti v zvezi z izpusti vozil, porabo goriva in varnostjo, ter zaključek tekočih uradnih preiskav ali preiskav, ki so jih odredili upravni organi, in izid odprtih ali grozečih prihodnjih pravnih postopkov ter druga tveganja in nepredvidljivi zapleti, od katerih so nekateri opisani v tem poslovnem poročilu pod naslovom »Poročilo o tveganju in priložnostih«. Če se zgodi kateri od teh dejavnikov negotovosti ali kakšen drug nepredvidljiv zaplet ali se domneve, na katerih temeljijo te izjave, izkažejo za nepravilne, lahko dejanski rezultati občutno odstopajo od rezultatov, ki so navedeni v teh izjavah ali so implicitno izraženi. Nimamo namena redno posodabljati izjav o prihodnjem razvoju in ne prevzemamo te obveznosti, saj te izjave temeljijo izključno na okoliščinah, ki so obstajale na dan objave.