Oglejte si, kaj lahko storitev eMobility pri Mercedes‑Benz Trucks ponudi vašemu voznemu parku in vašemu podjetju. Na številnih področjih uporabe vam vsako vozilo kot del integrirane rešitve odpira povsem nove možnosti.
Vstopamo v storitev eMobility.
eActros LongHaul.
Charged for tomorrow.
Dobrodošli v obdobju dobičkonosne električne transportne logistike.
Vozilo eActros LongHaul in integrirane rešitve okoli vozila imajo jasen cilj: zagotoviti dobičkonosno, trajnostno in zanesljivo rešitev s harmonično uravnoteženo zmogljivostjo pogona v prihodnosti.
Z novim pogonskim sklopom lahko standardni eActros LongHaul brez vmesnega polnjenja prevozi približno 500 kilometrov. Z megavatnim polnjenjem bo mogoče baterije napolniti od 20 do 80 odstotkov v manj kot 30 minutah. To pomeni, da je eActros LongHaul opremljen za večino načrtovanih prevozov v tranzitnem prometu.
Z integrirano rešitvijo eActros LongHaul lahko koristite storitve eConsulting, Mercedes‑Benz Uptime v servisni pogodbi, Fleetboard Charge Management in številne druge prilagojene storitve. Vozilo eActros LongHaul bo predvidoma pripravljeno za serijsko proizvodnjo od leta 2024 in bo na ogled tudi na sejmu bauma.
Informacije o izdelku
eActros LongHaul.
Serija | eActros LongHaul - v serijski proizvodnji |
Začetek proizvodnje | 2024 |
Dovolj. skupna masa vozila | 42.000 kg |
Električni sistem vozila | 800 V |
Moč motorja (maks./kont.) | 600/400 kW |
Menjalnik | 4 prestave |
Akumulatorji | Litijev fosfat (LFP) baterija – 3 paketi baterij |
Doseg | pribl. 500 km |
Skupna kapaciteta akumulatorja: | ~ 620 kWh (nameščeno) |
Moč polnjenja | ~ 1 MW |
Čas polnjenja | CCS: 20–80 % v manj kot eni uri pri ~ 400 kW moči polnjenja MCS: 20 %–80 % v bistveno manj kot 30 minutah pri moči polnjenja pribl. 1 megavat |
Pogled v prihodnost: prototip baterijskega električnega vozila Arocs.
Prototip baterijsko-električnega vozila Arocs kot mešalnika betona ponuja pogled v prihodnost. Visoko integrirana kombinacija vozila in nadgradnje dokazuje, da je prevoz na baterijski pogon in s tem brez emisij izvedljiv tudi za takšne tipične naloge v gradbeništvu. Prototip baterijskega električnega vozila Arocs ima namesto klasičnega pomožnega pogona visokonapetostni vmesnik, iz katerega učinkovit elektromotor črpa energijo za mešalno enoto.
Sodelovanje med Mercedes-Benz Trucks, Paul Group in tehnologijo mešanja LIEBHERR.
Trajnosten, usmerjen v prihodnost in tih.
Vozilo eActros 300 je več kot le tovornjak. Je del integrirane rešitve, ki poleg vozila eTruck s klasičnimi storitvami vključuje tudi novo storitev eConsulting in inovativne digitalne rešitve. Zaradi zelo učinkovitega pogonskega sklopa ePowertrain ima tovornjak doseg do 300 kilometrov3006. Z močno zmanjšanimi emisijami hrupa voznikom in mimoidočim ponuja novo raven udobja. Kot del celovite rešitve eMobility lahko z vozilom eActros 300 koristite tudi celovito storitev eConsulting, vključno z analizo poti, upravljanjem spodbud in specifičnimi digitalnimi storitvami, kot so Charge Management, Mercedes‑Benz Uptime in servisne pogodbe.
eActros v dostavnem prometu za gradbišča – Charged & Ready.
Lokalno brez emisij, tiho in udobno vozilo eAtros 300 že vozi kot serijsko vozilo v distribucijskem prometu in bo kmalu odprlo nove možnosti v gradbenem prometu, na primer kot kotalni prekucnik in odlagalni prekucnik. Z učinkovitim pogonskim sklopom in praktičnim dosegom lahko opravlja težke naloge. Moč za nadgradnje zagotavlja rešitev »Plug-and-Work-One-Box« ZF eWorX.
Informacije o izdelku
Vozilo s kotalnim prekucnikom eActros 300.
Serija | eActros 300 |
Medosna razdalja | 4.600 mm |
Dovolj. skupna masa vozila | 27.000 kg |
Nosilnost brez nadgradnje | 17.600 kg |
Voznikova kabina | Voznikova kabina M ClassicSpace, 2,30 m, tunel 170 mm |
Moč motorja (maks./kont.) | 400/330 kW |
Moč ePTO (maks./kont.) | ~52 kW/~30 kW pri 50 % SOC |
Menjalnik | 2 prestavi (+2 vzvratni prestavi) |
Akumulatorji | Litij-ionske baterije, 3 baterijski paketi |
Doseg | do 300 km3006 |
Skupna kapaciteta akumulatorja: | 336 kWh s 3 paketi baterij3004 |
Moč polnjenja | maks. 160 kW |
Čas polnjenja | z 20 % na 80 % pri kapaciteti polnjenja 160 kW v pribl. 1 ura in 15 minut3014 |
Električni sistem PTO | ZF eWorX s hidravlično črpalko |
Za nemoten prehod na storitev eMobility.
V svetu, kjer se transportna logistika sooča s kompleksnimi izzivi, vam pri Mercedes‑Benz Trucks ponujamo celovite in prilagojene rešitve. Z integriranimi rešitvami vas Mercedes‑Benz Trucks spremlja v vseh fazah elektrifikacije vašega voznega parka in naprej na vseh področjih vaših procesov. Od prilagojenega elektronskega svetovanja in digitalnih storitev, kot sta Mercedes‑Benz Uptime in Fleetboard, do finančnih rešitev. Raznovrstno omrežje različnih storitev zagotavlja, da se lahko v vsakem trenutku osredotočite na optimizacijo svojega poslovanja. Oglejte si naše integrirane rešitve na sejmu bauma!
eMobility FAQ
Odgovori na najpogosteje zastavljena vprašanja o elektromobilnosti.
Kateri so najboljši argumenti za eMobility?
- mobilnost/logistika v prihodnosti, npr. v primeru prepovedi vožnje v mestnih središčih.
- Trajnostna mobilnost z lokalno CO₂ nevtralno vožnjo in popolnoma CO₂ nevtralnim delovanjem s 100 % zelene električne energije.
- Večja splošna učinkovitost – električna vozila imajo veliko večjo učinkovitost pogona kot dizelska.
- Zmanjšajte emisije hrupa in uporabite ugodne predpise za električne tovornjake, npr. čas dostave na območjih za pešce.
- Izboljšano voznikovo udobje in vozna izkušnja v električnih tovornjakih.
Ali bo električni tovornjak na izključno baterijski pogon preživel skupaj s tovornjakom na vodikov pogon?
- Baterijsko-električna vozila bodo tako kot vozila na vodikove gorivne celice primerna za različne načine uporabe in se bodo tako medsebojno dopolnjevala.
- Ne verjamemo v zamenjavo baterijskih tovornjakov s tovornjaki na vodikove gorivne celice. Med alternativnimi pogonskimi sistemi imajo električna vozila na baterije najvišjo energetsko učinkovitost, vozila na gorivne celice pa so zelo prilagodljiva pri delovanju.
- Vozila na baterijski pogon se bodo običajno uporabljala za manjše obremenitve in krajše razdalje.
- Električni pogon bo najprimernejši za težje tovore in daljše razdalje.
- Obe tehnologiji imata na svojih področjih uporabe odločilne prednosti in to se tudi v prihodnosti ne bo spremenilo.
Katere električne tovornjake bo ponujal Mercedes‑Benz Trucks?
V Evropi bodo na voljo naslednji električni tovornjaki Mercedes‑Benz Trucks:
- Mercedes‑Benz eActros
- Mercedes‑Benz eEconic
- Mercedes‑Benz eActros LongHaul (serijska proizvodnja je načrtovana za leto 2024)
Napovedano za drugo polovico desetletja:
- Tovornjaki z gorivnimi celicami na osnovi vodika Mercedes‑Benz – na osnovi konceptnega vozila GenH2, predstavljenega septembra 2020
Kako lahko napolnim svoj električni tovornjak?
- Praviloma je upravljanje polnilne infrastrukture v lastnem skladišču idealno za eActros in njegove prevozne naloge.
- Mercedes‑Benz Trucks bo skupaj z izbranimi partnerji razvil in predlagal koncept polnilne infrastrukture, prilagojen potrebam prevozne industrije in optimiziran za posamezne stranke.
- Te rešitve polnilne infrastrukture so optimalno vključene v ekosistem Mercedes‑Benz Trucks, naši partnerji pa ponujajo celovite storitve od svetovanja do namestitve in vzdrževanja.
Kaj ponuja Mercedes‑Benz Trucks na področju polnilne infrastrukture?
- Strankam bomo priporočili ustrezno strojno opremo. To vključuje polnilno postajo in kable ter sistem za upravljanje energije, ki se lahko uporablja za nadzor in upravljanje postaj na kraju samem ali na daljavo.
- Poleg tega bo izbrana mreža partnerjev strankam pomagala pri namestitvi in vzdrževanju polnilne infrastrukture na lokacijah strank.
Koliko časa traja namestitev polnilne infrastrukture?
- To je odvisno od različnih parametrov, npr. velikosti flote eFleet, voznega profila vozil in omrežne povezave skladišča.
- Časovni okvir: Postopek lahko traja od nekaj mesecev do več kot enega leta.
- Priporočilo: Elektrifikacijo svojega voznega parka obravnavajte že v zgodnji fazi.
Kakšen je življenjski cikel polnilne infrastrukture?
- To je odvisno od proizvajalca. V večini primerov je 10 let standardna življenjska doba polnilnih postaj z enosmernim tokom.
Ali lahko polnilno infrastrukturo uporabljam za polnjenje drugih vozil, npr. kombijev in osebnih avtomobilov?
- Naprava eActros ima priključek CCS2 in tako ustreza skupnemu standardu za priključke za polnjenje v avtomobilskem sektorju. Na polnilnih mestih za naprave eActros lahko torej polnite tudi avtomobile in kombije, ki so opremljeni za polnjenje z enosmernim tokom s priključkom CCS2.