Zaradi svoje varnosti uporabe in zanesljivosti ter izjemne usposobljenosti v zvezi s sistemi in nosilci naprav je Unimog že desetletja profesionalni nosilec naprav. Kajti Unimog Mercedes-Benz je bil razvit posebej v ta namen. V povezavi z mnogimi kvalificiranimi proizvajalci naprav in nadgradenj ter velikim znanjem partnerjev Unimog je tako nastal sistem, katerega prilagodljivost in produktivnost je neprimerljiva. Kljub vsem sposobnostim so njegove mere izredno kompaktne – prav zaradi tega nosilec naprav pokaže svojo učinkovitost skoraj povsod. Unimog pa postavlja merila tudi v zvezi s pogonom in krmiljenjem naprav – na primer z odstranljivo večfunkcijsko upravljalno ročico za še preprostejše in varnejše upravljanje.
Edinstvena zasnova vozila
S polno močjo naprej: mehanski pogoni naprav.
Opcijsko v vozilu: pomožni odgon motorja in menjalnika
Pomožni odgon motorja, ki je na voljo na zahtevo, poganja pogonsko hidravliko, vendar se lahko uporablja tudi za delovanje zmogljivih naprav v povezavi s hidrostatičnim pogonom. Pomožni odgon naprav s standardno prirobnico na mehanskem menjalniku omogoča delovanje običajnih hidravličnih črpalk pri žerjavih in dvižnih delovnih ploščadih. Odgonska vrtilna frekvenca in smer vrtenja sta enaki kot vrtilna frekvenca motorja oziroma njegova smer vrtenja.
Močna sprednja in zadnja prenosna gred
Sprednje priključne stroje, ki zahtevajo visoko moč, poganja sklop za prenos sile motorja neposredno prek prenosne gredi. Ta je serijsko hlajena z oljem in profilom utorne gredi 1¾" za visok prenos navora in zelo visok izkoristek – zlasti v neprekinjenem delovanju.
Celo pri spremembi prestave tok prenosa moči ni prekinjen, medtem ko lahko sklopko preklopite celo pod obremenitvijo. Vrtilno frekvenco sprednje prenosne gredi (do 1000 vrt/min) lahko nastavite preprosto in natančno. Tako lahko delate udobno in hkrati močno. Sprednja prenosna gred razvije moč 160 kW, na mehanski zadnji prenosni gredi pa je na voljo do 220 kW.
Električni pogoni.
Preprosto vstavite – končano
Štiri standardizirani vmesniki v voznikovi kabini in zunaj omogočajo priključitev električnih porabnikov ali enot za upravljanje naprav – brez težav zaradi kablov. Električno omrežje napaja generator s 24 V in 150 A. Parametrična avtomobilska elektronika, ki deluje prek vodila CAN, olajša nastavitve, npr. omejitev vrtilne frekvence za zaščito mehansko gnanih naprav, blokado motorja pri izvlečenih podpornih nogah ali omejitev hitrosti.