Tovorno vozilo za posebej visoko ekonomičnost. V tranzitnem prometu Actros pomeni zanesljivo, ekonomično tehnologijo vozil, nizke stroške in visoke donose. Na kratko: je učinkovitejši. Nizka poraba goriva lahko odločilno prispeva k ekonomičnosti tovornjaka. Lastnost, ki jo je Actros dokazal pri vsakodnevni uporabi in jo je mogoče še izboljšati z motorjem OM 471 3. generacije.
Gospodarnost v tranzitnem prometu.
Samo pri porabi je manj več.
To še posebej velja za tranzitni promet in težek dostavni promet: Nizka poraba je ključni gradnik nizkih skupnih stroškov. Zato smo storili vse, kar je v naši moči, da bi serijsko zmanjšali porabo goriva tovornjaka Actros.
Izpiljena aerodinamika.
Za posebno majhen zračni upor in majhno porabo smo zopet izboljšali aerodinamiko vozila Actros. MirrorCam287, 248 tako npr. zmanjša porabo goriva do 1,3 % v primerjavi z običajnimi serijskimi ogledali.
Pregled prednosti.
- Varčni, zanesljivi motorji Euro VI v štirih prostorninskih razredih
- Natančno usklajene konfiguracije pogonskih sklopov z 12-stopenjskim samodejnim menjalnikom in optimiziranim prestavnim razmerjem preme
- Vozni programi za zmanjšanje porabe
- Izpiljena aerodinamika
- Dodatni porabniki z manjšo porabo goriva
Tehnologija izpušnih plinov Euro VI.
Ekonomična vožnja – s Predictive Powertrain Control.
S serijsko funkcijo Predictive Powertrain Control lahko tovornjak za tranzitni promet vozite še bolj ekonomično. Sistem ima v samodejno prestavljanje vključen topografiji prilagojen način vožnje in v povezavi z natančno nastavljeno strategijo prestavljanja omogoča do 5 % prihranek goriva.1066 In to ne le na avtocestah, temveč tudi na podeželskih poteh.
Samodejno bolj premišljena vožnja.
Na strmem klancu, pred grebenom, pri speljevanju po klancu navzdol, v globelih ali na ravnini - s pomočjo satelitsko podprte navigacije in natančnih zemljevidov 3D lahko sistem Predictive Powertrain Control pravočasno zazna bližajoče se vozne razmere in deluje previdno. V ta namen sistem Predictive Powertrain Control stalno določa kinetično energijo vozila in jo lahko uporabi na primer pred grebeni ali na ravni cesti za faze EcoRoll, ki lahko zmanjšajo izgube zaradi zračnega upora in prihranijo gorivo. Poleg tega lahko sistem zagotovi, da je zaporedje prestavljanja prilagojeno prihajajočim voznim razmeram, na primer manj prestav in večje skoke pri prestavljanju.
Poleg tega lahko inteligentna integracija sistema Predictive Powertrain Control z nastavitvijo indikatorja na primer prepozna zahteve za zavijanje in sproži fazo zavijanja, ki varčuje z gorivom, ter integrira povečan najvišji navor1070 v vozna načina Standard in Power.
Pregled prednosti.
- Do 5 %1066 manjša poraba goriva v serijski opremi
- Zaznavanje poteka ceste, kot so spusti, klanci, križišča in krožišča
- Avtomatizacija časa preklopa, izbire prestave in nastavitve hitrosti v tempomatu
- Vključitev nastavitev, odvisnih od prometa, in asistenta za prepoznavanje prometnih znakov
- Uporablja se lahko na avtocestah in podeželskih cestah
Vozni programi.
Pravi program za vsako vozno situacijo: izbirate lahko med možnostmi Standard, Economy, Fleet in Power. Zajete pa so tudi posebne zahteve, kot so Offroad, Heavy, Municipal in Fire.
Tudi v ustreznem voznem programu lahko voznik vedno izbira med štirimi načini vožnje1068 – serijsko sta na voljo varčna načina A in A, ki ju dopolnjujeta še samodejni in ročni način vožnje.
Prenosi.
Optimalna izraba tovornega vozila: manj mirovanja, več vožnje.
Obremenitev in izrabo svojega tovornega vozila lahko znatno povečate: z inteligentno povezavo vozila, servisa Mercedes‑Benz Trucks in vašega transportnega podjetja. Za opazno učinkovitejše logistične procese v tranzitnem prometu in dostavnem transportu.
Tovorno vozilo Mercedes-Benz se vedno izplača. Tudi če ga nato znova prodate.
Z našimi tovornimi vozili so vam na voljo vozila s posebej nizkimi skupnimi stroški. V tranzitnem prometu in težkem dostavnem prometu k temu prispevajo tudi atraktivne servisne storitve Mercedes‑Benz Trucks in pričakovana visoka preostala vrednost na koncu dobe uporabe.